laa-logo
Draai je apparaat
laa-logo
Draai je apparaat
Naar alle publicaties
icon-home-breadcrumbs-dark / PublicatiesHome / Nieuws / Amsterdam Milieuzone: regels en uitzonderingen
icon-share-x icon-share-facebook icon-share-linkedin icon-share-mail
01.01.2025
Leestijd is ongeveer

Amsterdam Milieuzone: regels en uitzonderingen

Autos die op diesel rijden mogen in 2025 niet meer in een milieuzone rijden, dit is omdat de stad verbeteren zal

De milieuzone Amsterdam beperkt vanaf januari 2025 de toegang van vervuilende voertuigen om de luchtkwaliteit te verbeteren. De milieuzone is niet alleen van toepassing op dieselvoertuigen, maar ook op andere voertuigen zoals taxiā€™s, bromfietsen en snorfietsen. Dit artikel behandelt wat een milieuzone is, welke voertuigen getroffen worden, de impact op verkeer, veiligheid, en boetes, en welke regels en uitzonderingen er zijn. Bij het aanvragen van ontheffingen voor voertuigen die nog niet voldoen aan de toelatingseisen, is het belangrijk om een bewijs van aankoop te overleggen waarin de verwachte levertijd van het aangekochte voertuig duidelijk wordt vermeld.

Belangrijkste punten

  • Vanaf 1 januari 2025 mogen alleen dieselvoertuigen met emissieklasse 5 of hoger de milieuzone binnen de Ring A10 betreden.

  • De datum waarop de nieuwe regels van kracht worden is 1 januari 2025.

  • De gemeente voert handhaving uit op milieuzoneregels via cameraā€™s en kentekenherkenning, met boetes tot ā‚¬300 voor overtredingen.

  • Om ongevallen binnen milieuzones te voorkomen, zijn bewustwordingscampagnes en verkeerseducatie essentieel voor weggebruikers.

Wat is een milieuzone?

Westelijk deel Amsterdam: aanpassing blijkt nodig, personenautoā€™s beperkt

Een milieuzone is een gebied waar de toegang van vervuilende voertuigen, zoals bepaalde dieselautoā€™s, beperkt is om de luchtkwaliteit te verbeteren. In Amsterdam zijn milieuzones ingesteld om de uitstoot van schadelijke stoffen te verminderen en zo de gezondheid van de inwoners te beschermen. Dit initiatief maakt deel uit van een bredere inspanning om te voldoen aan Europese normen voor luchtkwaliteit en om de stad te verbeteren.

Het invoeren van milieuzones in steden zoals Amsterdam beperkt het gebruik van dieselvoertuigen in stedelijke gebieden, wat bijdraagt aan een gezondere leefomgeving.

De nieuwe milieuzones in Amsterdam richten zich niet alleen op dieselpersonenautoā€™s, maar ook op taxiā€™s, bromfietsen, en snorfietsen. Dit betekent dat een breed scala aan voertuigen onder de regelgeving valt, wat cruciaal is om de gewenste impact op de luchtkwaliteit te bereiken. Het doel is duidelijk: een schonere lucht en een gezondere leefomgeving voor iedereen.

Voor meer gedetailleerde informatie over milieuzones in Amsterdam en andere steden, kunnen inwoners en bezoekers de website van de gemeente raadplegen. Hier vind je actuele informatie over de geldende regels en de locaties van de milieuzones.

Wie is verplicht om de milieuzone te respecteren?

Iedereen die een voertuig bestuurt dat niet voldoet aan de emissie-eisen van de milieuzone, is verplicht om de milieuzone te respecteren. Dit geldt voor zowel particuliere als zakelijke voertuigen. Ook buitenlandse voertuigen moeten de milieuzone respecteren. Het is belangrijk om te weten dat de regels niet alleen van toepassing zijn op inwoners van Amsterdam, maar ook op bezoekers en toeristen die met hun voertuig de stad in willen rijden. De gemeente Amsterdam heeft duidelijke richtlijnen opgesteld om ervoor te zorgen dat iedereen, ongeacht waar ze vandaan komen, bijdraagt aan een schonere lucht en een gezondere leefomgeving.

Hoe kan ik controleren of mijn voertuig is toegestaan in de milieuzone?

Om te controleren of jouw voertuig is toegestaan in de milieuzone, kan je de kentekenchecker controleren op https://www.amsterdam.nl/uitstootvrij controleren door simpelweg jouw kenteken in te voeren. Deze handige tool werkt door direct te laten zien of jouw voertuig voldoet aan de emissie-eisen. Het is belangrijk op te merken dat de kentekenchecker werkt voor Nederlandse kentekens. Voor buitenlandse kentekens is de procedure iets anders; je kan contact opnemen met de RDW om te verifiĆ«ren of jouw voertuig aan de eisen voldoet. Dit zorgt ervoor dat ook buitenlandse bezoekers goed geĆÆnformeerd zijn en boetes kunnen vermijden.

Impact van milieuzones op verkeersstromen en ongevallen

De invoering van milieuzones kan aanzienlijke veranderingen teweegbrengen in het verkeerspatroon van een stad. Bestuurders die de milieuzones willen vermijden, kiezen vaak alternatieve routes, wat kan leiden tot verhoogde verkeersdrukte op bepaalde wegen. Deze verschuivingen kunnen onverwachte gevolgen hebben, zoals een toename van verkeersongelukken op wegen die voorheen minder belast waren.

Eigenaren kunnen tijdelijk ontheffingen aanvragen voor hun huidige voertuig om de overgang naar schonere voertuigen te vergemakkelijken.

Om milieuzones effectief te implementeren, voert de gemeente Amsterdam vaak infrastructurele aanpassingen door, zoals het plaatsen van nieuwe verkeersborden en het aanbrengen van wegversmallingen. Hoewel deze maatregelen bedoeld zijn om de naleving van de milieuzoneregels te verbeteren, kunnen ze ook leiden tot verwarring en ongevallen als bestuurders niet goed op de hoogte zijn van de veranderingen.

Het is daarom essentieel dat weggebruikers zich bewust zijn van de geldende milieuzoneregels en de mogelijke gevolgen voor de verkeerssituatie. Bewustwordingscampagnes en duidelijke communicatie vanuit de gemeente kunnen hierbij helpen om onverwachte situaties en daarmee ongevallen te voorkomen.

Preventieve maatregelen ter voorkoming van letselschade binnen milieuzones

Om ongevallen en letselschade binnen milieuzones te voorkomen, is het belangrijk dat weggebruikers goed geĆÆnformeerd zijn over de locatie en de regels van deze zones. Bewustwordingscampagnes kunnen hierbij een cruciale rol spelen. Door het publiek te informeren over de milieuzoneregels en de gevolgen van overtredingen, kunnen onverwachte situaties en daarmee ongevallen voorkomen worden.

Daarnaast is verkeerseducatie een belangrijk middel om de verkeersveiligheid te verbeteren. Educatieve programmaā€™s kunnen weggebruikers bewust maken van de impact van milieuzones en het belang van naleving van de verkeersregels.

Regelmatige monitoring en evaluatie van verkeersincidenten binnen milieuzones helpen om potentiƫle gevaren te identificeren en verbeteringen door te voeren om letselschade te voorkomen.

Veranderingen OV in Milieuzone Amsterdam en letselschade

Met de invoering van nieuwe milieuzones in verschillende steden, waaronder de milieuzone Amsterdam, zijn er significante veranderingen doorgevoerd die ook het openbaar vervoer beĆÆnvloeden. Zo moeten autobussen die binnen deze zones opereren voldoen aan strengere emissienormen. Voor Amsterdam geldt dat deze aanpassing aantoonbaar heeft geleid tot een schoner milieu. Echter, de implementatie van nieuwe milieuzones kan ook onverwachte gevolgen hebben, zoals wijzigingen in verkeersstromen en infrastructuur. Deze veranderingen kunnen, helaas, leiden tot een toename van verkeersongevallen, met mogelijke letselschade voor zowel passagiers als andere weggebruikers. Het is daarom essentieel dat vervoersmaatschappijen en overheden niet alleen focussen op milieuwinst, maar ook aandacht besteden aan verkeersveiligheid bij de invoering van dergelijke milieumaatregelen.

Voor meer informatie over milieuzones in Amsterdam kan je terecht op de officiƫle website van de gemeente Amsterdam.

Belangrijkste regels van de Gemeente Amsterdam met betrekking tot de milieuzone die vanaf 1 januari 2025 gelden

Vanaf 1 januari 2025 gelden er strikte regels voor dieselpersonen- en bestelautoā€™s binnen de Ring A10. Alleen voertuigen met emissieklasse 5 of hoger mogen deze milieuzone betreden. Dit betekent dat oudere dieselvoertuigen met emissieklasse 4 of lager geen toegang meer hebben tot dit gebied. Deze maatregel is bedoeld om de uitstoot van schadelijke stoffen drastisch te verminderen en de luchtkwaliteit te verbeteren.

Voor dieselvrachtautoā€™s blijven de regels grotendeels ongewijzigd:

  • Zij mogen binnen het gebied tussen de Ring A10 en de S100 diesel rijden als ze emissieklasse 6 of hoger hebben.

  • Dit zorgt ervoor dat het vrachtverkeer, dat een significant aandeel heeft in de uitstoot, streng gereguleerd blijft.

  • Diverse overgangsregelingen en ontheffingen zijn beschikbaar om ondernemers en particulieren de tijd te geven om hun voertuigen aan te passen aan de nieuwe regels.

De handhaving van deze regels gebeurt door middel van cameraā€™s en automatische kentekenherkenning. Overtredingen kunnen leiden tot boetes variĆ«rend van ā‚¬120 voor personen- en bestelautoā€™s tot ā‚¬300 voor vrachtautoā€™s. Dit onderstreept het belang van naleving van de milieuzoneregels om boetes te voorkomen en bij te dragen aan een schonere stad.

Uitstootvrije Zones voor Schadelijke Stoffen

Een afbeelding van voertuigen die door een uitstootvrije zone in Amsterdam rijden.

Vanaf 1 januari 2025 worden er in Amsterdam ook uitstootvrije zones ingevoerd voor specifieke voertuigen, zoals zakelijke bestel- en vrachtautoā€™s. Uitstootvrij betekent dat deze voertuigen geen schadelijke stoffen via de uitlaat mogen uitstoten, waardoor de luchtkwaliteit verder verbetert.

Binnen deze uitstootvrije zones zijn alleen volledig elektrische voertuigen toegestaan. Hybride voertuigen worden niet als uitstootvrij beschouwd en mogen de zone niet betreden. Ontheffingen voor milieuzones blijven geldig in deze toekomstige emissievrije zones, wat betekent dat bepaalde voertuigen, ondanks de strenge regels, toch toegang kunnen krijgen tot deze gebieden.

Overgangsregelingen en tijdelijke ontheffingen

Voertuigeigenaren die niet direct kunnen overstappen op schonere voertuigen, kunnen gebruikmaken van overgangsregelingen tot 2030. Er zijn specifieke voorwaarden waaronder een tijdelijke ontheffing kan worden aangevraagd. Dit biedt hen de tijd om hun voertuigen aan te passen aan de nieuwe milieuzoneregels. Er zijn specifieke ontheffingen beschikbaar voor voertuigen die de milieuzone niet in mogen, afhankelijk van de omstandigheden.

Aanvragen voor ontheffingen kunnen digitaal worden ingediend via een gemeentelijk portaal, waarvoor leges gelden. Bijvoorbeeld, voertuigen die worden gebruikt in de particuliere kampeersector kunnen ontheffing aanvragen voor in- en uitrijdontheffingen.

Ook Amsterdamse museumbussen kunnen in aanmerking komen voor een dagontheffing, mits ze niet bedrijfsmatig worden ingezet.

Toegangseisen voor dieselvoertuigen

Binnen de Ring A10 mogen vanaf 1 januari 2025 alleen dieselpersonenautoā€™s met emissieklasse 5 of hoger de milieuzone betreden. Dit betekent dat dieselautoā€™s met emissieklasse 0 tot en met 4 geen toegang meer hebben tot dit gebied. Dieselautoā€™s met een datum van eerste toelating vanaf 1 september 2009 voldoen doorgaans aan deze eisen.

Er is een sloopregeling tot 30 juni 2025 die eigenaren van dieselautoā€™s met emissieklasse 0 tot 4 ā‚¬ 1.000,- biedt bij sloop. Dit stimuleert eigenaren om hun oude, vervuilende voertuigen te vervangen door schonere alternatieven, wat bijdraagt aan een betere luchtkwaliteit en een gezondere leefomgeving.

Vrijstellingen en uitzonderingen

Er zijn bepaalde vrijstellingen en uitzonderingen voor voertuigen die anders niet aan de milieuzoneregels zouden voldoen. Bijvoorbeeld, dieselautoā€™s met emissieklasse 4 of lager kunnen een vrijstelling krijgen als ze ouder zijn dan 40 jaar. Ook rolstoeltoegankelijke voertuigen komen automatisch in aanmerking voor een vrijstelling.

Daarnaast kunnen vrachtautoā€™s die bepaalde carrosseriecodes hebben en jonger zijn dan 13 jaar, of ouder dan 40 jaar, vrijgesteld worden van milieuzonebeperkingen. Voor voertuigen die zijn aangepast wegens een handicap, kan een ontheffing op kenteken worden aangevraagd, mits de aanpassing minimaal ā‚¬500 kostte. Een ontheffing kan ook worden aangevraagd als de aanpassing van het voertuig verband houdt met de handicap van de eigenaar of een persoon aan wie de eigenaar mantelzorg verleent.

Boetes en Handhaving

Een boetebrief voor overtredingen binnen de milieuzone in Amsterdam.

De handhaving van milieuzoneregels in Amsterdam wordt uitgevoerd door de gemeente, vaak met behulp van cameraā€™s en opsporingsambtenaren. Bij overtreding van de milieuzoneregels zonder ontheffing kan een boete van ā‚¬120 voor personen- en bestelautoā€™s en ā‚¬300 voor vrachtautoā€™s worden opgelegd.

Bij ontheffingsaanvragen moeten foto’s worden overgelegd waarop zowel de aanpassing van het voertuig als het kenteken zichtbaar zijn.

Er is een waarschuwingsperiode tot 30 april 2025, waarin geen boetes worden gegeven voor het onterecht inrijden van de milieuzone. Dit geeft weggebruikers de tijd om vertrouwd te raken met de nieuwe regels en eventuele aanpassingen aan hun voertuigen te doen voordat strikte handhaving van kracht wordt.

Invloed op verkeersveiligheid

Een drukke straat in Amsterdam met voertuigen en fietsers, die de verkeersveiligheid benadrukt.

Milieuzones kunnen indirect invloed hebben op de verkeersveiligheid. Veranderende verkeerspatronen en infrastructuur kunnen leiden tot een verhoogd risico op ongevallen als bestuurders niet goed op de hoogte zijn van de nieuwe verkeerssituaties. Regelmatig onderhoud van voertuigen, zoals bandenspanning en verlichting, kan helpen om het risico op ongelukken aanzienlijk te verminderen.

Het is ook belangrijk dat weggebruikers op de hoogte zijn van de geldende verkeersregels en hun eigen grenzen in acht nemen, zoals het vermijden van afleiding en vermoeidheid tijdens het rijden.

Juridische aspecten bij letselschade

Bij verkeersongevallen binnen milieuzones is het essentieel om juridisch advies in te winnen bij gespecialiseerde letselschadeadvocaten. Deze advocaten kunnen waardevolle ondersteuning bieden bij het vaststellen van aansprakelijkheid en het opstellen van een formele aansprakelijkheidsstelling, wat essentieel is voor schadevergoeding.

Gewijzigde verkeersstromen en infrastructuur kunnen een rol spelen bij het vaststellen van aansprakelijkheid en schadevergoeding. Daarom is het inschakelen van een advocaat belangrijk om een eerlijke schadevergoeding te verkrijgen voor letselschade die is veroorzaakt in een milieuzone.

Alternatieven voor de Milieuzone

Als jouw voertuig niet voldoet aan de eisen van de milieuzone, zijn er gelukkig verschillende alternatieven beschikbaar om toch je bestemming te bereiken. Een van de meest voor de hand liggende opties is het gebruik van openbaar vervoer. Amsterdam heeft een uitstekend netwerk van bussen, trams en treinen die je snel en efficiƫnt door de stad kunnen vervoeren. Dit is niet alleen milieuvriendelijk, maar ook vaak sneller en goedkoper dan met de auto.

Een andere optie is het huren van een voertuig dat wel voldoet aan de eisen van de milieuzone. Er zijn diverse verhuurbedrijven die autoā€™s aanbieden die aan de emissienormen voldoen, zodat je zonder zorgen de stad in kan rijden. Daarnaast kan je ook gebruik maken van deelautoā€™s of car-sharing diensten. Deze diensten bieden voertuigen aan die voldoen aan de milieuzoneregels en zijn een flexibele en duurzame manier om door de stad te reizen.

In sommige gevallen is het mogelijk om een ontheffing aan te vragen voor jouw voertuig. Dit kan bijvoorbeeld als je een voertuig hebt dat voor specifieke doeleinden wordt gebruikt, zoals een rolstoeltoegankelijk voertuig. Het aanvragen van een ontheffing kan echter alleen onder bepaalde voorwaarden en voor een beperkte tijd. Zorg ervoor dat je de voorwaarden goed doorleest voordat je een aanvraag indient.

Inwerkingtreding

De milieuzone in Amsterdam is officieel in werking getreden op 1 januari 2025. Vanaf deze datum gelden de nieuwe regels voor het inrijden van voertuigen in de milieuzone. Het is cruciaal om te controleren of je voertuig voldoet aan de eisen van de milieuzone voordat je naar Amsterdam reist. Dit voorkomt niet alleen boetes, maar draagt ook bij aan een schonere lucht en een gezondere leefomgeving.

Om te controleren of je voertuig voldoet aan de eisen, kan je gebruik maken van de kentekenchecker. Deze handige tool werkt door simpelweg je kenteken in te voeren, waarna je direct te zien krijgt of jouw voertuig aan de emissienormen voldoet. De kentekenchecker werkt voor Nederlandse kentekens, en voor buitenlandse kentekens kan je contact opnemen met RDW.

Als je voertuig niet voldoet aan de eisen van de milieuzone, kan je overwegen om gebruik te maken van een van de alternatieven die hierboven zijn genoemd, zoals openbaar vervoer, het huren van een geschikt voertuig, of het gebruik van deelautoā€™s. Door deze opties te overwegen, kan je nog steeds gemakkelijk en milieuvriendelijk door Amsterdam reizen.

Samenvatting van milieuzone Amsterdam

De milieuzones in Amsterdam zijn een belangrijke stap in de richting van een schonere en gezondere stad. Door strenge regels en handhaving wordt de uitstoot van schadelijke stoffen verminderd, wat bijdraagt aan een betere luchtkwaliteit. Tegelijkertijd brengen deze zones veranderingen in de verkeersstromen en infrastructuur met zich mee, wat invloed kan hebben op de verkeersveiligheid.

Het is cruciaal dat weggebruikers zich bewust zijn van de geldende regels en maatregelen treffen om aan de eisen te voldoen. Overgangsregelingen en ontheffingen bieden enige flexibiliteit, maar naleving van de regels is essentieel om boetes te voorkomen en bij te dragen aan de doelstellingen van de milieuzones. Laten we samenwerken voor een schonere en veiligere stad.

Veelgestelde vragen over milieuzone Amsterdam

Wat is het doel van milieuzones in Amsterdam?

Het doel van milieuzones in Amsterdam is het verbeteren van de luchtkwaliteit door vervuilende voertuigen uit de stad te weren. Hierdoor draagt het bij aan een gezondere leefomgeving voor de bewoners.

Welke voertuigen vallen onder de milieuzoneregels?

Onder de milieuzoneregels vallen dieselpersonenauto’s, taxi’s, bromfietsen en snorfietsen. Het is essentieel om op de hoogte te zijn van deze regels om boetes te voorkomen.

Wat zijn de boetes voor het overtreden van de milieuzoneregels?

De boete voor het overtreden van de milieuzoneregels bedraagt ā‚¬120 voor personen- en bestelauto’s, en ā‚¬300 voor vrachtauto’s. Het is belangrijk om deze regels na te leven om onnodige kosten te vermijden.

Zijn er overgangsregelingen voor voertuigeigenaren?

Ja, er zijn overgangsregelingen beschikbaar tot 2030, zodat voertuigeigenaren de tijd hebben om hun voertuigen aan te passen.

Hoe kan ik een ontheffing aanvragen?

U kunt een ontheffing digitaal aanvragen via het gemeentelijk portaal. Zorg ervoor dat je de benodigde documenten en informatie bij de hand hebt.

Over de auteur

Michael Michel

Michael zorgt voor jouw schadeclaim, zodat jij je kunt richten op herstel.

icon-linkedin-alt author-michael

Recente publicaties

Jouw verhaal
is onze zorg
Beschrijf wat er is gebeurd

Ga direct naar

Deskundig, betrokken en uitsluitend voor slachtoffers. Wij helpen je.

Wij zijn er voor jou. Als onafhankelijk advocatenkantoor helpen we uitsluitend slachtoffers en werken we niet samen met verzekeraars. Hierdoor is er geen belangenverstrengeling.

Bekijk onze video
Lees meer over ons
faq-page-expert
faq-page-expert-mob

Vertel je verhaal

Bel ons vandaag 020 737 1447
Maandag t/m vrijdag 09.30 - 17.00
Of Beschrijf wat er is gebeurd Reactie binnen 2 werkdagen
tablet-review-placeholder tablet-phone-icon tablet-search-icon DIRECT HULP
020 737 1447
overons-main-video-menu
header-lang
Wat zeggen onze klanten Onze klanten geven een uitstekende beoordeling!
Anwar Rensen
Anwar Rensen
Mevrouw Foe heeft mij enorm goed geholpen na mijn Ongeval!
Samantha van der Lee
Samantha van der Lee
Wat ik echt fijn vind aan deze advocaat. Is dat ze zo veel mogelijk persoonlijke zorg aanbiedt en dat ze zo goed mogelijk naar een herstel probeert mee te kijken en echt opkomt voor een zo goed mogelijke schadevergoeding. Echt top!
Shindu Balasubramaniam
Shindu Balasubramaniam
Heel snel geholpen ,er wordt altijd snel gereageert en geholpen heel veel lasten van mijn schouders gehaalt.Top!!
Ramses Jedeloo
Ramses Jedeloo
Letsel wens ik niemand toe... Maar als het dan toch gebeurt, dan wens ik je deze advocaat toe. Ik ben waanzinnig geholpen, de beste in Amsterdam en omstreken!
Jurriaan Bakker
Jurriaan Bakker
Zeer goede ervaring. Vooral de de persoonlijke aanpak bij een vervelende situatie als letselschade was erg fijn!
Brian de Hond
Brian de Hond
Liane is heel professioneel. Zakelijk en tegelijkertijd ook persoonlijk. Ik heb mij vanaf het begin in goede handen gevoeld en ben zeer tevreden over de uitkomst van mijn zaak. 5 sterren all the way!
Benjamin Gemin
Benjamin Gemin
Hele goede service, de aangewezen advocate (Liane Foe) is uitstekend! Heel goede inlevingsvermogen en gaat echt voor de cliƫnt! Op tijd feedback gekregen over de vooruitgang van de zaak, echt niks te klagen! Het eindresultaat was ook zeker goed dus ik ben tevreden!
Mia Wilsterman
Mia Wilsterman
Deskundig, betrokken en zeer goed bereikbaar. Ik raad ze absoluut aan!
Joop Malepaard
Joop Malepaard
"Liane Foe: uitstekende juridische begeleiding, goede adviezen en persoonlijke benadering"Na mijn ernstig ongeval waarbij ik als voetganger door een motorrijder ben aangereden op een zebrapad, raadde mijn jongste zus mij dringend aan een letselschade advocaat in de arm te nemen. Omdat ik in een revalidatiecentrum verbleef en door immobiliteit tot weinig in staat was, had zij die op grond van reviews al snel voor mij gevonden: Liane Foe. Ik ben in de keuze van mijn zus zeker niet teleurgesteld. Vanaf de eerste gesprekken met haar gaf Liane mij het gevoel dat ik bij haar in goed handen was vanwege haar uitstekende juridische begeleiding waarbij ze haar kennis ter zake voor mij als leek op begrijpelijke en heldere wijze kon verwoorden, en haar ervaring met gevallen waarin voetgangers door een verkeersongeval worden getroffen. Zij heeft mij daarnaast in haar contact met de verzekeringsmaatschappij van de wederpartij met goede adviezen bijgestaan. En wat ik belangrijk vind in het contact met haar, is niet alleen de zakelijke kant hiervan, maar ook haar persoonlijke en inlevende benadering. Elk telefoongesprek met haar opende zij met de vraag naar mijn gezondheid en naar de vordering van mijn herstel. In de bijna afgelopen anderhalf jaar heeft zij mij de zekerheid gegeven dat mijn zaak tot mijn tevredenheid afgerond zou worden. Ieder die door een verkeersongeval wordt getroffen, heeft de vrijheid op grond van eigen voorkeur een letselschade advocaat te kiezen. Maar het valt zeker aan te raden in de zoektocht naar zo'n advocaat contact op te nemen met Liane Foe.
hennie kraaij
hennie kraaij
js_loader
Over ons
overons-main-video-menu

We werken alleen voor slachtoffers, nooit voor verzekeraars. Onze hulp is vaak gratis, omdat we de kosten meestal op de veroorzaker verhalen.

Meer over ons Over onze aanpak
Is jou of een dierbare iets overkomen en twijfel je of je een zaak hebt? Beschrijf wat er is gebeurd
Onze klanten krijgen vaak een hogere vergoeding dan bij een juristenbureau. Overleg met de advocaat
020 737 1447